Archiv Policie ČR a odbor spisové služby hledá uchazeče do pracovního poměru na pozici - referent správy ve věcech archivnictví a spisové služby
Místo výkonu práce: Praha
Archiv Policie ČR a odbor spisové služby hledá uchazeče do pracovního poměru na pozici
REFERENT SPRÁVY VE VĚCECH ARCHIVNICTVÍ A SPISOVÉ SLUŽBY
Obecně:
- místo výkonu práce: Praha 6;
- pracovní poměr bude uzavřen se zkušební dobou na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na neurčito. Nejedná se o systemizované pracovní místo zřízené v souladu se zákonem o státní službě č. 234/2014 Sb.
Náplň práce:
- odborná správa archivních fondů a sbírek a jejich revize, třídění, pořádání, katalogizace;
- studijně-analytické práce a aplikace národních standardů pro obor archivnictví (spisové služby);
- zpracování archivních rešerší, archivních dokumentů;
- zajištění vyhledávání, nahlížení do archiválií a vedení předepsaných evidencí;
- evidence dokumentů v elektronickém systému spisové služby (IS ETŘ);
- digitalizace;
- analytická činnost, zejména související s koordinací výkonu archivnictví v rámci Policie ČR;
- spolupráce s dalšími archivy.
Platové podmínky a další benefity:
- pracovní poměr na plný úvazek, platová třída 12 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platové rozmezí 28 650 - 41 520,-Kč dle započitatelné praxe);
- zvláštní příplatek: 2.500,- Kč;
- osobní příplatek a odměna dle dosahovaných výsledků;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna;
- zvýhodněné stravování;
- možnost čerpání prostředků fondu kulturních a sociálních potřeb;
- práce v přátelském kolektivu a v moderní klimatizované budově.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (Ing., Mgr.), případně v bakalářském studijním programu;
- praxi v oblasti se zaměřením na archivní službu (spisovou);
- znalost zákona č. 499/2004 o archivnictví a spisové službě a vyhlášky č. 259/2012 Sb. o podrobnostech výkonu spisové služby;
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, komunikace, vysoké pracovní nasazení, ochota;
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti;
- schopnost individuální práce i práce v týmu;
- pokročilou znalost práce na PC (znalost MS Office zejména textový a tabulkový editor, elektronická pošta atd.);
- trestní a občanskou bezúhonnost;
- stupeň utajení: Důvěrné (možné získat po nástupu).
Výhodou:
- praxe v oboru;
- zkušenost se systémem pro zpracování archiválií (ELSA);
- zkušenost s elektronickým systémem spisové služby (IS ETŘ);
- praxe v jiném archivu;
- praxe u Policie ČR;
- řidičské oprávnění skupiny B.
Nástup možný:
- dle dohody.
Strukturovaný životopis s motivačním dopisem zasílejte na adresu: vlastimil.stanek@pcr.cz s předmětem "Referent archivnictví 12".