Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Moderní úřad


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Archiv Policie ČR a odbor spisové služby hledá uchazeče do pracovního poměru na pozici - referent správy ve věcech archivnictví a spisové služby

Místo výkonu práce: Praha 

Archiv Policie ČR a odbor spisové služby hledá uchazeče do pracovního poměru na pozici

REFERENT SPRÁVY VE VĚCECH ARCHIVNICTVÍ A SPISOVÉ SLUŽBY

Obecně:

  • místo výkonu práce: Praha 6;
  • pracovní poměr bude uzavřen se zkušební dobou na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na neurčito. Nejedná se o systemizované pracovní místo zřízené v souladu se zákonem o státní službě č. 234/2014 Sb.
     

Náplň práce:

  • odborná správa archivních fondů a sbírek a jejich revize, třídění, pořádání, katalogizace;
  • studijně-analytické práce a aplikace národních standardů pro obor archivnictví (spisové služby);
  • zpracování archivních rešerší, archivních dokumentů;
  • zajištění vyhledávání, nahlížení do archiválií a vedení předepsaných evidencí;
  • evidence dokumentů v elektronickém systému spisové služby (IS ETŘ);
  • digitalizace;
  • analytická činnost, zejména související s koordinací výkonu archivnictví v rámci Policie ČR;
  • spolupráce s dalšími archivy.
     

Platové podmínky a další benefity:

  • pracovní poměr na plný úvazek, platová třída 12 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platové rozmezí 28 650 - 41 520,-Kč dle započitatelné praxe);
  • zvláštní příplatek: 2.500,- Kč;
  • osobní příplatek a odměna dle dosahovaných výsledků;
  • 25 dnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna;
  • zvýhodněné stravování;
  • možnost čerpání prostředků fondu kulturních a sociálních potřeb;
  • práce v přátelském kolektivu a v moderní klimatizované budově.
     

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (Ing., Mgr.), případně v bakalářském studijním programu;
  • praxi v oblasti se zaměřením na archivní službu (spisovou);
  • znalost zákona č. 499/2004 o archivnictví a spisové službě a vyhlášky č. 259/2012 Sb. o podrobnostech výkonu spisové služby;
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, komunikace, vysoké pracovní nasazení, ochota;
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti;
  • schopnost individuální práce i práce v týmu;
  • pokročilou znalost práce na PC (znalost MS Office zejména textový a tabulkový editor, elektronická pošta atd.);
  • trestní a občanskou bezúhonnost;
  • stupeň utajení: Důvěrné (možné získat po nástupu).
     

Výhodou:

  • praxe v oboru;
  • zkušenost se systémem pro zpracování archiválií (ELSA);
  • zkušenost s elektronickým systémem spisové služby (IS ETŘ);
  • praxe v jiném archivu;
  • praxe u Policie ČR;
  • řidičské oprávnění skupiny B.
     

Nástup možný:

  • dle dohody.
     

Strukturovaný životopis s motivačním dopisem zasílejte na adresu: vlastimil.stanek@pcr.cz s předmětem "Referent archivnictví 12".

  

vytisknout  e-mailem