Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

eGovernment


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Policejní akademie České republiky v Praze hledá - referent/ka společné státní správy a samosprávy

Místo výkonu práce: Praha 

Referent/ka společné státní správy a samosprávy

Do organizační struktury státní vysoké školy v Praze hledáme uchazeče o pracovní pozici:

Pozice:

  • referent/ka společné státní správy a samosprávy.
     

Náplň práce:

  • tvorba a právní analýza smluv k veřejným zakázkám podle zákona č. 134/2016 Sb., včetně zakázek malého rozsahu, zpracování dodatků a změn závazků ze smluv;
  • právní správa smluvní agendy - zavedení a vedení evidence smluv, sledování lhůt platnosti a účinnosti a právní kontrola souladu smluv s právními a interními předpisy;
  • agenda sankcí - zpracování sankčních ustanovení ve smlouvách, právní vyhodnocení a uplatňování sankcí při porušení smluvních povinností, příprava právních výzev a vedení evidence uplatněných sankcí;
  • právní podpora veřejného zadávání - kontrola zadávacích dokumentací a metodická pomoc v průběhu zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., včetně veřejných zakázek malého rozsahu;
  • interní legislativa - právní posuzování vnitřních aktů řízení a spolupráce na tvorbě a aktualizaci interních předpisů sekce kvestora;
  • kontroly, audity a dozorová řízení - příprava právních podkladů, zajištění komunikace s kontrolními a auditními orgány, vyjádření zadavatele a právní podpora při řízeních před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže;
  • právní poradenství - poskytování konzultací a vypracovávání právních stanovisek pro kvestora a další útvary.
     

Úvazek:

  • plný úvazek.
     

Platové podmínky:

  • platová třída 13 (33 280,- Kč - 44 770,- Kč dle započitatelné praxe);
  • po zapracování možno přiznat osobní příplatek ve výši několika tisíc Kč.
     

Dále nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů placeného volna z důvodu zdravotní indispozice;
  • možnost bezplatného využití sportovišť;
  • možnost využití podnikové chaty v Krkonoších k rekreaci;
  • stravování ve vlastním stravovacím zařízení za zvýhodněnou cenu.
     

Provoz:

  • pravidelná pracovní doba;
  • jednosměnný provoz;
  • 40 hodin týdně.
     

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oblasti práva, zaměření nebo praxe v oblasti veřejného zadávání, smluvního práva nebo správního práva výhodou, znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a občanského zákoníku;
  • uživatelská znalost práce s právními informačními systémy (např. ASPI);
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel, Outlook;
  • trestní a občanská bezúhonnost, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, pečlivost, komunikativnost, vstřícné a milé vystupování.
     

Možný nástup:

  • dohodou.
     

Místo výkonu práce:

  • Praha 12 - Kamýk
     

Kontaktní osoba:

  • Mgr. Martina Pospíšilová, tel. 974 828 502.
     

Pokud máte zájem o nabízenou pracovní pozici, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na e-mail: pospisilova@polac.cz.
V životopise uveďte i telefonní kontakt. Upozornění: při obvolávání zájemců o pracovní pozici je voláno ze skrytého (soukromého) čísla.

Zasláním životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a využitím Vámi poskytnutých osobních údajů za účelem výběru vhodného pracovníka na nabízenou pozici. Osobní údaje neúspěšných uchazečů budou neprodleně skartovány.

  

vytisknout  e-mailem