Policejní prezidium České republiky, ředitelství logistického zabezpečení, hledá uchazeče na pracovní pozici - referent hospodaření s majetkem státu a ÚSC odboru nemovitého majetku
Místo výkonu práce: Praha
Referent hospodaření s majetkem státu a ÚSC
Ředitelství logistického zabezpečení Policejního prezidia České republiky, odbor nemovitého majetku - pracovní poměr
Obecně:
- místo výkonu práce: Nádražní 16, Praha 5 - Smíchov;
- pracovní poměr na dobu určitou 1. roku, zkušební doba v délce 3 měsíců, s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.
Náplň práce:
- komplexní správa nemovitého majetku v oblasti majetkoprávní, zpracovávání přehledů a evidence nemovitého majetku v informačních systémech;
- zajišťování agendy nájemních smluv a zápisů o bezúplatném užívání nemovitého majetku vč. přípravy smluvní dokumentace a dalších souvisejících činností;
- zajišťování agendy dislokace, příprava dislokačních návrhů a opatření;
- zajišťování agendy věcných břemen, příprava smluv, jejich evidence;
- zajišťování převodů nepotřebného nemovitého majetku v rámci státu;
- zajišťování dalších majetkoprávních úkonů v souvislosti s úpravou smluvních vztahů a evidencí majetku v katastru nemovitostí;
- jednání se správními úřady v agendách správních řízení týkajících se správy nemovitého majetku.
Platové podmínky a další benefity:
- 12. platová třída v rozsahu od 28.650 Kč - 41.520 Kč podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe);
- zvláštní příplatek ve výši 2.500,- Kč;
- osobní příplatek dle dosahovaných výsledků;
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace);
- sociální jistota, zázemí a perspektiva státní organizace;
- řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days);
- pro mimopražské možnost bydlení na ubytovnách v Praze - Zbraslav, Řepy nebo Kunratice.
Požadujeme:
- kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně středoškolské vzdělání; výhodou je právní nebo ekonomické zaměření;
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, schopnost komunikace, odolnost vůči stresu;
- organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu;
- znalost organizace a činnosti státní správy;
- znalost práce v informačních systémech pro správu majetku;
- práce na PC, znalost MS OFFICE;
- řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič);
- trestní a občanská bezúhonnost.
Výhodou:
- znalost problematiky zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti;
- znalost informačních systémů PČR, zkušenost se systémem SAP, zkušenost s informačním systémem ETŘ.
Další informace:
- možnost nástupu: dle dohody;
- součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.
Pro bližší informace o nabízené pozici se můžete obrátit na Mgr. Ing. Bc. Roberta Hurta, vedoucího majetkoprávního oddělení, tel. 735 193 041.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy a telefonu pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu katerina.benesova@pcr.cz, s předmětem "Referent hospodaření s majetkem státu".
Pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.