Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Moderní úřad


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Policejní prezidium České republiky, ředitelství logistického zabezpečení, hledá uchazeče na pracovní pozici - referent hospodaření s majetkem státu a ÚSC odboru nemovitého majetku

Místo výkonu práce: Praha 

Referent hospodaření s majetkem státu a ÚSC

Ředitelství logistického zabezpečení Policejního prezidia České republiky, odbor nemovitého majetku - pracovní poměr

Obecně:

  • místo výkonu práce: Nádražní 16, Praha 5 - Smíchov;
  • pracovní poměr na dobu určitou 1. roku, zkušební doba v délce 3 měsíců, s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.
     

Náplň práce:

  • komplexní správa nemovitého majetku v oblasti majetkoprávní, zpracovávání přehledů a evidence nemovitého majetku v informačních systémech;
  • zajišťování agendy nájemních smluv a zápisů o bezúplatném užívání nemovitého majetku vč. přípravy smluvní dokumentace a dalších souvisejících činností;
  • zajišťování agendy dislokace, příprava dislokačních návrhů a opatření;
  • zajišťování agendy věcných břemen, příprava smluv, jejich evidence;
  • zajišťování převodů nepotřebného nemovitého majetku v rámci státu;
  • zajišťování dalších majetkoprávních úkonů v souvislosti s úpravou smluvních vztahů a evidencí majetku v katastru nemovitostí;
  • jednání se správními úřady v agendách správních řízení týkajících se správy nemovitého majetku.
     

Platové podmínky a další benefity:

  • 12. platová třída v rozsahu od 28.650 Kč - 41.520 Kč  podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe);
  • zvláštní příplatek ve výši 2.500,- Kč;
  • osobní příplatek dle dosahovaných výsledků;
  • možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace);
  • sociální jistota, zázemí a perspektiva státní organizace;
  • řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days);
  • pro mimopražské možnost bydlení na ubytovnách v Praze - Zbraslav, Řepy nebo Kunratice.
     

Požadujeme:

  • kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně středoškolské vzdělání; výhodou je právní nebo ekonomické zaměření;
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, schopnost komunikace, odolnost vůči stresu;
  • organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu;
  • znalost organizace a činnosti státní správy;
  • znalost práce v informačních systémech pro správu majetku;
  • práce na PC, znalost MS OFFICE;
  • řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič);
  • trestní a občanská bezúhonnost.
     

Výhodou:

  • znalost problematiky zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti;
  • znalost informačních systémů PČR, zkušenost se systémem SAP, zkušenost s informačním systémem ETŘ.
     

Další informace:

  • možnost nástupu: dle dohody;
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.
     

Pro bližší informace o nabízené pozici se můžete obrátit na Mgr. Ing. Bc. Roberta Hurta, vedoucího majetkoprávního oddělení, tel. 735 193 041.

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy a telefonu pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu katerina.benesova@pcr.cz, s předmětem "Referent hospodaření s majetkem státu".

Pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.

  

vytisknout  e-mailem