Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Efektivní veřejná správa


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Referent/referentka odboru azylové a migrační politiky, oddělení klientského centra, ID 30364480

Místo výkonu práce: Praha – Kolbenova 

Ministerstvo vnitra nabízí v souladu s ustanovením § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb.,
o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, místo na dobu určitou v pracovním poměru podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v odboru azylové a migrační politiky, oddělení klientského centra, ID 30364480.

Náplň práce:

  • Celostátní koordinace a metodické usměrňování v působnosti Klientského centra v rámci odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra;
  • Výkon konzultační a poradenské činnosti při poskytování informací cizincům v oblasti integrační a migrační politiky;
  • Náběr nových konzultantů/operátorů Klientského centra;
  • Vedení menšího týmu konzultantů/operátorů, jejich zaškolení a následná práce s týmem.

Základní informace:

  • Místo výkonu práce: Praha – Kolbenova;
  • Pracovní poměr na dobu určitou na 6 měsíců s 6měsíční zkušební dobou, v souladu

s ustanovením § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů; po absolvování výběrového řízení – služební poměr na dobu určitou
do 31.12.2027 (doba trvání projektu);

  • Plný pracovní úvazek;
  • Systemizovaná platová třída 12., zařazení podle nařízení vlády 304/2014 Sb.,
    o platových poměrech státních zaměstnanců ve znění pozdějších předpisů;
  • Po zapracování možný osobní příplatek, odměny;
  • Předpokládaný nástup: ihned/dle domluvy.

Požadavky:

  • Bakalářský nebo magisterský studijní program;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Státní občanství ČR nebo občanství jiného členského státu Evropské unie, nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, pokud uchazeč/ka ovládá český jazyk;
  • Znalost MS Office, Outlook, internet.

Výhodou:

  • Pracovní zkušenosti;
  • Znalost anglického jazyka min. na úrovni B2;
  • Proaktivní přístup a zájem o danou problematiku;
  • Zkušenosti s prací v callcentru.

Benefity:

  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dní indispozičního volna;
  • Příspěvek zaměstnavatele na stravování;
  • Nabídka odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje;
  • Možnost registrace u lékaře zaměstnavatele za účelem poskytování primární péče (praktický lékař).

Povinné náležitosti přihlášky do přijímacího řízení:

  • Strukturovaný životopis;
  • Motivační dopis;
  • Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání;
  • před nástupem výpis z rejstříku trestů ne starší tří měsíců;

Služební úřad Ministerstvo vnitra podporuje rovnost žen a mužů, a proto vítá zájem žadatelek i žadatelů.

Bližší informace poskytne:
Magdalena Kuchařová, tel.: +420 974 820 506, e-mail: magdalena.kucharova@mv.gov.cz

Doručení přihlášky:
Nabídku se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem je možné zaslat nejpozději
do 16. dubna 2025 na e-mailovou adresu: okc@mv.gov.cz a do předmětu e‑mailu uveďte „přijímací řízeníID 30364480“.

Na nabídky zaslané po uvedeném datu nebude brán zřetel. Odpovědi budou zaslány pouze uchazečům, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru.

________________________________________________________________

Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu. Současně zasláním životopisu uděluje souhlas ve smyslu zákona
č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení.

Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
 

vytisknout  e-mailem