Ministry of the interior of the Czech Republic  

Go

Modern Administration


Quick links: Sitemap Text version Česky Fulltext search


 

Main menu

 

 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na služební místo tajemnice/tajemníka v kanceláři nejvyššího státního tajemníka v sekci pro státní službu v Ministerstvu vnitra

Č. j. MV-191131-2/OSS-2025 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
na služební místo tajemnice/tajemníka v kanceláři nejvyššího státního tajemníka v sekci pro státní službu v Ministerstvu vnitra

Č. j.: MV- 191131-2/OSS-2025

Praha 10. prosince 2025
 

1. Údaje o služebním místě

Personální ředitelka sekce pro státní službu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. e) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o státní službě"), vyhlašuje výběrové řízení na místo tajemnice/tajemník v kanceláři nejvyššího státního tajemníka v sekci pro státní službu v Ministerstvu vnitra, ID: 30346594, se služebním působištěm v Praze a místem výkonu služby Jindřišská 34, 110 00 Praha 1.

Na služebním místě je státní služba (dále jen "služba") vykonávána v oboru služby:

- 63 organizační věci státní služby a správa služebních vztahů státních zaměstnanců.

Na služebním místě budou vykonávány a zajišťovány zejména následující činnosti:

- příprava materiálů a podkladů pro plnění úkolů nejvyššího státního tajemníka,
- zajišťování administrativní podpory činnosti nejvyššího státního tajemníka,
- zajišťování podpory v oblasti PR a prezentace sekce pro státní službu, včetně správy obsahu internetových stránek,
- komunikace se služebními úřady a partnery ve veřejné správě,
- zajišťování odborných akcí organizovaných a spoluorganizovaných sekcí pro státní službu,
- administrace interních aktů řízení.

Požadované dovednosti:

- efektivní spolupráce v týmu,
- otevřená a profesionální komunikace,
- organizační dovednosti,
- samostatnost, diskrétnost, pečlivost a zodpovědnost,
- pokročilá znalost práce s MS Office,
- pokročilá orientace v online nástrojích a sociálních sítích (např. LinkedIn, Canva).
 

2. Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 14. platové třídy.
 

2.1 Platový tarif                                      

Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 36.240 Kč do 52.930 Kč.

Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
 

2.2 Osobní příplatek

Rozpětí od 2.647 Kč do 7.940 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.

Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance posuzovanou podle intenzity a kvality prováděných činností, pracovních schopností a pracovní způsobilosti, a výsledky práce posuzované podle množství a kvality. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.
 

3. Údaje o podmínkách výkonu služby

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.

Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 15. leden 2026.

Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra: https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx.
 

4. Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti [1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo podané ve lhůtě do 19. prosince 2025 tj. v této lhůtě

- podané v elektronické podobě [2] na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@mv.gov.cz,
- podané prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 9iutsan,
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Ministerstvo vnitra, Jindřišská 34, 110 00 Praha 1 nebo
- podané osobně u služebního úřadu na výše uvedené adrese,

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení na služební místo tajemnice/tajemníka v kanceláři nejvyššího státního tajemníka v sekci pro státní službu v Ministerstvu vnitra - Č. j.: MV- 191131-2/OSS-2025 ".

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Údaje o kontaktní osobě: Mgr. Bc. Tereza Daňková, vedoucí kanceláře nejvyššího státního tajemníka: tereza.dankova@mv.gov.cz, tel: 974 818 225 nebo 774 760 577.
 

5. Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který splňuje předpoklady a požadavky stanovené zákonem podle § 25 odst. 1 a 3 zákona o státní službě:

a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
b) dosáhl věku 18 let,
c) je plně svéprávný,
d) je bezúhonný,
e) dosáhl vzdělání stanoveného pro toto služební místo služebním předpisem přijatým podle § 25a odst. 1 zákona o státní službě, tj. bakalářský nebo magisterský studijní program,
f) má potřebnou zdravotní způsobilost,
g) má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky.

Žadatel je povinen splnění základních předpokladů uvedených v písmenech a), b) a e) doložit příslušnými listinami (při podání žádosti lze místo předložení originálu listiny doložit pouze její kopii) nebo čestným prohlášením, které je součástí formuláře žádosti. Originál nebo úředně ověřenou kopii listiny žadatel předloží nejpozději před konáním pohovoru (§ 26 odst. 1 zákona o státní službě).
 

6. Další přílohy

a) strukturovaný profesní životopis [3],
b) motivační dopis.
 

7. Údaje o pohovoru a písemné zkoušce

Se žadateli, jejichž žádost nebude vyřazena, provede výběrová komise pohovor.

  

Mgr. Zuzana Brücknerová
personální ředitelka
sekce pro státní službu
 

8. Poučení služebního orgánu

Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 a 12 zákona o státní službě:

V průběhu výběrového řízení se žadateli, který není státním zaměstnancem, doručuje na místě, popřípadě do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Žadatelům z řad státních zaměstnanců se doručuje na místě, popřípadě prostřednictvím elektronického nástroje, a není-li to možné, prostřednictvím datové schránky. Nemá-li státní zaměstnanec datovou schránku zřízenu, doručuje se mu na elektronickou adresu pro doručování (e-mail).

Pokud žadatel v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.

Písemnost doručovaná žadateli ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručena okamžikem, kdy její převzetí žadatel potvrdí. Jestliže žadatel její převzetí nepotvrdí ve lhůtě 5 dnů od jejího odeslání na adresu elektronické pošty, považuje se písemnost za doručenou pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána (pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná). Pokud nebude možno písemnost doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se písemnost jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že písemnost bude doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.

V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.
 

Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:

Provedení pohovoru v náhradním termínu je vyloučeno.

  

  

[1]
Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.

[2]
Žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem.

[3]
V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká. Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.


Vyvěšeno dne: 10.12.2025
Sejmuto dne:

Print  E-mail