Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky, oddělení podpory pobytové agendy, ID 30360114
Místo výkonu práce: Praha 4
Ministerstvo vnitra nabízí v souladu s ustanovením § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb.,
o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, místo na dobu určitou v pracovním poměru podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v odboru azylové a migrační politiky, oddělení podpory pobytové agendy, ID 30360114.
Náplň práce:
- Vykonávání činností odpovídajících oborům služby 24. Vnitřní pořádek a bezpečnost státu;
- Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v celém odboru státní služby ústředního správního úřadu včetně řešení právních sporů a zobecňování jejích výsledků,
- komplexní poradenská a konzultační činnost v oblasti podávání žádostí o povolení k pobytu a dále pak poradenská činnost týkající se styku s jinými orgány státní správy za účelem zvýšení samostatnosti cizinců při vyřizování pobytových záležitostí,
- přepážková a administrativní činnost související s pobytem cizinců na území ČR, vedení správního řízení v této oblasti.
Základní informace:
- místo výkonu práce: Praha 4;
- pracovní poměr na dobu určitou na 6 měsíců s 6měsíční zkušební dobou, v souladu s ustanovením § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů; po absolvování výběrového řízení – služební poměr na dobu určitou do 31. 12. 2026
- plný pracovní úvazek;
- systemizovaná platová třída 12., zařazení podle nařízení vlády 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců ve znění pozdějších předpisů;
po zapracování možný osobní příplatek, odměny; - předpokládaný nástup: dle domluvy
Požadavky:
- bakalářský nebo magisterský studijní program
- trestní bezúhonnost
- státní občanství ČR
- schopnost samostatné i týmové práce, schopnost samostatného logického, analytického
a systematického myšlení, rozhodnost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup k řešení problémů - služební místo není vhodné pro OZZ/ OZP
Výhodou:
- znalost MS Office, ASPI, Outlook, internet;
- znalost správního řízení a zákona o pobytu cizinců;
- znalost anglického jazyka;
Benefity:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- zvýhodněné závodní stravování/stravovací šeky
- možnost dalšího vzdělávání a odborných školení
- příspěvek na produkt spoření na stáří zaměstnance.
Povinné náležitosti přihlášky do přijímacího řízení:
- strukturovaný životopis;
- před pohovorem doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání;
- před nástupem výpis z rejstříku trestů ne starší tří měsíců;
Bližší informace poskytne:
Mgr. Lukáš Kačírek, e-mail: lukas.kacirek@mv.gov.cz
Doručení přihlášky:
Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději
do 22. května 2025 na e-mailovou adresu: lukas.kacirek@mv.gov.cz a do předmětu e‑mailu uveďte „přijímací řízení12PT - ID 30360114“.
Na zaslané nabídky po uvedeném datu nebude brán zřetel. Odpovědi budou zaslány pouze uchazečům, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru.
________________________________________________________________
Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu. Současně zasláním životopisu uděluje souhlas ve smyslu zákona
č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení.
Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.