Odbor azylové a migrační politiky  

Přejdi na

Státní služba  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky, oddělení podpory pobytové agendy, ID 30360114

Místo výkonu práce: Praha 4 

Ministerstvo vnitra nabízí v souladu s ustanovením § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb.,
o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, místo na dobu určitou v pracovním poměru podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v odboru azylové a migrační politiky, oddělení podpory pobytové agendy, ID 30360114.


Náplň práce:

  • Vykonávání činností odpovídajících oborům služby 24. Vnitřní pořádek a bezpečnost státu;
  • Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v celém odboru státní služby ústředního správního úřadu včetně řešení právních sporů a zobecňování jejích výsledků,
  • komplexní poradenská a konzultační činnost v oblasti podávání žádostí o povolení k pobytu a dále pak poradenská činnost týkající se styku s jinými orgány státní správy za účelem zvýšení samostatnosti cizinců při vyřizování pobytových záležitostí,
  • přepážková a administrativní činnost související s pobytem cizinců   na území ČR, vedení správního řízení v této oblasti.

Základní informace:

  • místo výkonu práce: Praha 4;
  • pracovní poměr na dobu určitou na 6 měsíců s 6měsíční zkušební dobou, v souladu s ustanovením § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů; po absolvování výběrového řízení – služební poměr na dobu určitou do 31. 12. 2026
  • plný pracovní úvazek;
  • systemizovaná platová třída 12., zařazení podle nařízení vlády 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců ve znění pozdějších předpisů;
    po zapracování možný osobní příplatek, odměny;
  • předpokládaný nástup: dle domluvy

Požadavky:

  • bakalářský nebo magisterský studijní program
  • trestní bezúhonnost
  • státní občanství ČR
  • schopnost samostatné i týmové práce, schopnost samostatného logického, analytického
    a systematického myšlení, rozhodnost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup k řešení problémů
  • služební místo není vhodné pro OZZ/ OZP

Výhodou:

  • znalost MS Office, ASPI, Outlook, internet;
  • znalost správního řízení a zákona o pobytu cizinců;
  • znalost anglického jazyka;

Benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • zvýhodněné závodní stravování/stravovací šeky
  • možnost dalšího vzdělávání a odborných školení
  • příspěvek na produkt spoření na stáří zaměstnance.

Povinné náležitosti přihlášky do přijímacího řízení:

  • strukturovaný životopis;
  • před pohovorem doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání;
  • před nástupem výpis z rejstříku trestů ne starší tří měsíců;

Bližší informace poskytne:
Mgr. Lukáš Kačírek, e-mail: lukas.kacirek@mv.gov.cz

Doručení přihlášky:
Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději
do 22. května 2025 na e-mailovou adresu: lukas.kacirek@mv.gov.cz  a do předmětu e‑mailu uveďte „přijímací řízení12PT - ID 30360114“.

Na zaslané nabídky po uvedeném datu nebude brán zřetel. Odpovědi budou zaslány pouze uchazečům, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru.

________________________________________________________________

Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu. Současně zasláním životopisu uděluje souhlas ve smyslu zákona
č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení.

Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a  Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

vytisknout  e-mailem